fredag 8. februar 2013

Gavesett

Vi skal i 1 årsdag til ei skjønn lita frøken imorgen. I forrige innlegg viste jeg frem dette settet som jeg laget til henne:


Men idag satt jeg og bladde litt i boka "Made by me", som forøvrig er et must for de som liker å sy! Kom over UnePunes oppskrift på enkle bleieposer. Det er jo en fin ting å ha for alle småbarnsforeldre, tenkte jeg og klippet ut stoff til flere poser når jeg først var igang. (Dersom du ikke har boka, finner du også oppskriften her.)
Dermed ble morgendagens gave utvidet litt, så nå ser det sånn ut:




Bleieposen passer til tre-fire bleier og en pakke våtservietter, helt perfekt! 
Jeg valgte å ikke bruke borrelås, men satte heller i en kam-knapp. Jeg må jo bruke dem når jeg først har dem! :-)

Håper frøkna (eller hvertfall foreldrene hennes) blir fornøyde med gaven! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar